Friday, June 24, 2005

One simple gesture ...

Betul tak kadang-kadang kita angkat tangan, senyum pada seseorg tu boleh menaikkan semangat org tu bekerja.

macam nie citernyer...

every day sebelum masuk parking akan ada sorang pak guard yg bertugas di kepala simpang utk perhatikan kenderaan masuk parking samada pelawat atau staf. selama nie aku jarang angkat tangan kat dia sebab dulu aku pernah angkat tangan tapi dia buat tak nampak. so konon2 merajuk dgn dia, aku tak pernah angkat tangan lagi. ntah macam mana, hari nie aku angkat tangan kat dia. senyum lebar dia tgk aku angkat tangan ... hehehehe aku plak senyum giler.. wah aku rasa hari nie mesti kerja dia berkualiti. cuba bayangkan if everyone yang masuk parking angkat tgn kat dia, dia dah gembira... ishhh simple jer just angkat tangan dah boleh buat org happy.

serupa la jugak dgn senyuman kan....

ishh... 'One simple gesture can make people HAPPY'.

Haaa hari nie dah angkat tangan kat sapa2 ker??? hihihihihi

No comments: