Tuesday, September 13, 2005

Akhirnya...

Akhirnya.. kini pasti... Pride and Prejudice dah paham cerita...

sebab apa? sebab aku jumpa buku adaptation by Archie Oliver. Dalam bahasa ENGLISH yang aku paham. best jugak rupa2nya cerita nie cuma bila baca original version. entah bila aku nak paham. bila baca paham sikit, pastu tinggal, pastu baca balik... tak paham2 jugak hehehhehe.

Kiranya cerita nie cerita cinta la zaman dulu2. Buku tu cuma RM9.90 untuk bacaan bebudak. Dapat kat mak budak, 2 jam dah abis baca hehehehe

sorry la tak jenguk blog aku sebabnya.. ultra busy betul... maaf la kepada sesapa yg jenguk tu. kalau yg tak jenguk tu... takpe la heheheheh.

ye ye ye dah paham cerita...

akak sunflora : saya dah abis baca Sophie Kinsella (Confession of Shopaholic dan Shopaholic Takes Manhattan) La nie saya nak luangkan masa untuk Shopaholic Ties the Knot.

heheheh bulan Nov nie saya ada periksa PTK. kalau la saya boleh membaca buku rujukan macam saya baca buku2 cerita nie kan best. ini idak, pegang jer buku. Baca half page... dah tidur.. abis camne nak lulus hehehehe

kalau buku citer, sanggup tertonggeng2 & tidur lambat... hapa raaaaa.... hehehehhe

No comments: