Wednesday, May 16, 2007

Mother's Day Cupcake


Image : dari blog Pnut. I'll publish my pic later on when i can find my usb cable..






Cupcake...


Sebelum aku order cupcakes kat atas nie, actually i've been thinking (cost+kesedapan) to order cupcakes since mid last year. Mula ingat nak order dr satu blog... tapi harga plus delivery is very unbearable .. Mahal


Then, i've found out kak sya ada buat fruit tart, muffin and etc. Kak sya kata dia belum try buat cupcake lagi. Thennnn aku terbaca dalam blog kak pnut yg dia sedia terima order for mother's day. Since my boys still kecik... annddd my hubby doesn't remember mother's day date...


so... aku order sendiri la kat kak Pnut. sedih kan... hehehehehe


BTW, cupcakes kak Pnut tu sedap dan comei sangat.


Nice knowing u la kak Pnut. Insya-allah kita berjumpa lagi ;)





No comments: