Friday, April 30, 2010

Gambar dolu-dolu


Haa... ini dia gambar husband masa zaman bercinta dulu. tahun 99 ke 2000 kot... Ini gambar kat KL Tower weii... Cinta dulu2 pi tempat macam nie jer la... sanggup aku turun KL dari JB tumpang rumah kawan hehehehehe. Masa ni husband dah kerja kat KUB dot com rasanya.... First and last time aku buat perangai turun KL dan tumpang tidur rumah kawan... Mana la si fizah nie... dah lama tak dengar citer


Ini plak gambar aku kat atas KL Tower... lihat lah betapa selebetnya aku masa nie (dan jugak sekarang) muahahahaha.. slim ko masa nie... rasanya masa seminggu sebelum aku eksiden kat UTM rasanya.... hehehehe


Slim kan? hua hua hua

4 comments:

Anonymous said...

ayu gitu..

1na said...

Anon :
ayu sudah semestinya hehehe. La nie bkn sj ayu, jeluta lagi wakakaka :p

1na said...

Oppps jelita yer hehehe

ieYna said...

kah..kah..tulah. Tergeliat lidah, ya..dolu..dolu memang cun tapi sekarang manisnya ada jugak.