Thursday, November 4, 2010

Teka teki

teka tekok...




Jawapannya : 'Bulu'




Dialog antara faiz dan ayahnya :

Faiz : Ayah, adik ada 'kulu' kaki la
Ayah : Kulu? apa dia kulu
Sambil tunjuk betis dia, faiz cakap : ni 'kulu' kaki adik la
Ayah : Oooooooo, bulu kaki

So, yg join ada dua org. Si wawa dan ina.
Yang cuba meneka ialah wawa dengan jawapan 'Kalau'
Ina pulak boleh tanya 'klu lagi'
Apa daaa..

Anyway, wawa dapat saguhati hasil jahitan aku.
Tunggu yea wawa hehehehehe

Thank you for joining hehehehehe






------------------------------------------------------------------------------------



Semalam faiz sebut 'kulu'

Cuba teka?






sapa betui, aku jahit sarung bantal standard saiz (kain cotton mahal yer)

Cepat ... teka...

First come, first serve. Sekali teka jer yer (kejam aku nie)

Tutup : 5.00 ptg, 4 November 2010

p/s : komen aku moderate kan. bila dah cukup masa baru aku publish


Cepat... cepat...

4 comments:

1na said...
This comment has been removed by the author.
cik puteri said...

'kalau' ke jaw nyer kak wana??hikhikhik..just try..tingin sgt ngan bantal tue...

ieYna said...

bagilah klu...

ieYna said...

bagilah "klu"