Sunday, January 16, 2011

Mimpi




Nak tanya korang, bila kita bermimpi, kita boleh bau tak? Contohnya bau ayam panggang ka, bau tempoyak bilis ka, bau bunga ros ka.

Bukan apa, aku ada cerita ni....



Pagi tadi aku bermimpi, bg aku mimpi aku tu confirm mainan syaitan sbb aku mimpi lepas aku tertidur balik. Dlm pkl 5.15 pg aku bgn dan tertidur balik.

Meh aku citer, aku mimpi suasana di opis la. Masa tu memang ramai la kt opis.



Tetiba ja, aku terkentut yg panjang/lama. Perghh banyak angin betui. Ish lupa nak ckp yg kentut tu, kentut yg kuat tau, bkn kes kentut pelan2 punya.

Member opis apalagi, gelak besaq la kt aku.

Aku malu la weh, aku lari masuk bilik maintenance la, malu la. Dan merajuk la sbb member gelak kuat.

Tup2 aku terjaga sbb dgr alarm hp. Tgk jam, ya allah pukul 6.30 pg. Kelam kabut la weh.

Taaaaapiiii ..........

persoalannya sekarang, dalam mimpi tu memang aku bau kentut. Busuk lak tu.

Sapa yg kentut busuk tu? Dlm mimpi kita boleh bau ka?

Pada firasat aku, bukan aku yg kentut busuk la. Kerr aku yg kentut?



• My jots, my thoughts •

No comments: