Wednesday, August 17, 2011

Pecah dah...

Kementerian aku sekarang akan berpindah lepas raya nie... so kena start pack la kan... pastu lepas raya jugak insya allah sambung belajaq... pun kena pack jugak kan... so maknanya... nak tak nak mmg kena pack la kann...
dah kemas dan buang barang yang boleh di buang... tinggai barang yang boleh dibuang tapi kena shred dulu..... itu yang banyak lagi nie...
plan aku... minggu nie kemas barang, pastu minggu depan boleh start buat nota serah tugas dan settlekan apa yang patut disettlekan... musti kena plan baiiiknya...


Keselerakan work area aku memang terserlah... area hat depan/bawah gambar naa... area belah sinun org lain punya tau...



Ishhh... macam ok jer kann? mana ada selerak

Tapi cuba tengok view sini... haaaa ambik ko.... ini atas meja tu... kira macam dah clear sikit


Bawah meja pun penuh laaaa.... ish ish ish apa la yang aku ternak almost 9 tahun kat sini....


Nie pun dah clear sikit pasai dan hawin keluaq banyak benda yang boleh di hawin

Nie baru lepas shred... mau dekat 10 plastik aku sorang jaaa.... hahahahaha

oklah, nak balik dulu... mau pi param UPM plak...

No comments: