Sunday, December 16, 2012

BookCafe PTS

Semlm (sabtu), kami satu family pi pesta buku. Tapi Big Bad Wolf tu. kami pi karnival buku PTS BookCafe di Dolomite Business Park. Kedai ni area gombak, belakang giant gombak.

Kedai tu kecik je jual buku BM. Buku translate pun ada. Kedainya kecik je tp mostly buku terbaru. So, muiz dan faiz blh pilih 3 buku sorang.

Masa nk byr, faiz dpt hadiah pengunjung cilik. Dlm beg tu ada 2 buku cerita free. Ok la tu kan? Hehehe. Buku tu tajuk aku hero dan pensel ajaib.

Muiz suka baca komik. Komik M nie bagus jgk bahasanya. Aku, Dia dan Bola; aku, dia dan facebook 2.0; dan aku, dia dan komik.

Faiz plak mesin rumput ekspress, jimi dan kertas ajaib dan jimi dan misai besar di sekolah.

Mak dan ayah beli buku baki-baki tajuk yg ada la. Hehehe. Pastu pi klcc.

Nak dijadikan cerita, my hp tertinggal dalam kereta. Mcm mn nk cari abang dan anak-anak? Tanya kaunter pertanyaan, public phone dlm klcc x leh pakai.

Haaaa sudah... Lama aku tunggu kt pintu nk turun lif area juicework. Last sekali, minta tolong adik yg jual brg kt tgh2 tu. malu betui, nak bayar dia ckp x payah.

Anyway, terima kasih atas pertolongan adik tu dpt jgk aku call dan jejak husband dan anak2. Alhamdulillah

Ini kali kedua berlaku pd aku. Yg pertana kat mid valley dgn faiz. Masa tu batt habis langsung.

Pengajaran ...











1 comment:

ieYna said...

nasib!!!

tak masuk jejak kasih. Terpisah dengan keluarga masa beli buku. Mujur ingat no. telefon klu tak tepon 999lah jawabnya.

kwang..kwang..kwang..