Tuesday, April 11, 2006

Last weekend

(blog nie patut publish semlm tp terlampau BZ sebab ada VVIP nak dtg, so bz la teramat. Hari nie cuti tp terpaksa kerja la plak - no OT plak tu, camne?)

10/4/2006

fuh penat giler. let me start from Friday ok.

Friday :
Plan nak pi Pasar Tani (PT) kat Putrajaya nie. Grand giler kata member2 aku. aku dah dilantik sbg marketing officer PT tak official nie. tiap jumaat jer, sampai le sms aku, "Pasar tani, pasar tani". Tapi tak pernah jejak pun. so last friday, semangat giler nak pi. Plan dgn hubby minta balik awal sikit sebab nak ronda. Nak buat camne kan, hubby meeting sampai lewat mlm. nak bwk muiz plak, hujan renyai. Kensel. Next week plak. gerai byk giler la

Saturday :
Jalan gila aku. Breakfast kat McD sungai besi, big breakfast. camne nak kurus kan kak atn? full of modified carb. tapi pastu jalan gile shopping kat IKEA. Tujuan utama member kirim barang. member kirim sikit jer. tapi aku yg over la. beli fleece blanket kat Faiz, froggy bib kat Faiz. Ye la walaupun dia kat penang tapi hati mak dia sentiasa teringatkan dia. *sroott*. after IKEA, pi KLCC nak bwk muiz mandi kolam. keluar klcc nak p kolam, hujan plak dah. terjumpa jiran seblh tgh bwk maid dia jln2. Kata kak Z, dia balik Indon nak kawen, entah betul ke tak? tapi my hubby lega giler. alhamdullillah. panjang citer & rasa malas citer sikit pasal maid sebelah nie. nanti la aku citer.

Ahad :
Letih giler sebab start dari pukul 8.30 pg aku kemas, sapu, mop & buang sawang kat rumah. penat beb. petang lepak kat alamanda jap. Malam letih iron baju plak sebanyak 20 pasang untuk minggu nie. Tidur kul 12 mlm...

sebab tu, hari nie punch card aku MERAH......

uwaaaaaaaaaa terlajak tidur la. Isi penting blog hari nie ialah KELETIHAN

No comments: