Friday, August 11, 2006

Poo-Tee-Tah




If u have seen Chicken Little then u'll know what is the meaning of 'Poo-Tee-Tah'.

Poo-Tee-Tah is equal to Parents...

Yup our parents and we as parents.

Sejak menjadi ibu nie, aku selalu terkenang zaman aku kecik-kecik dulu. baru sekarang aku dapat relate perasaan menjadi parents kepada anak-anak aku. bila demam, tidur malam tak nyenyak, bila dengar anak batuk, kelam-kabut ambik Vicks sapu kat dada. Bila dapat gaji, susu, pampers etc yang related to my boys on my top list. Baju kerja selagi muat & tak nampak mcm sarung nangka, aku pakai. kasut bertukar bila dah teruk sangat aka tumit tercabut baru beli lain.

Alhamdullilah i have a wonderful hubby as my companion. ;-)

And i'm still learning to be a good parents/roles model to my boys. Ini semua amanah Allah.

'Poo-Tee-Tah'

No comments: