Wednesday, August 18, 2010

Rezeki

Alhamdulillah masa sampai pagi tadi ada acuan kuih nie. Pinjam dari ina. Pastu tengahari tu plak, kak shida tolong beli acuan roti jala.


Pagi tadi jugak kak shida bawak daun pandan dari rumah dia. Hehehe sebab aku la dok ngendeng kat dia minta bwk sbb nak buat kuih buah melaka dan kuih cara.




Hahahahaha. InsyaAllah aku buat. Setakat nie menu yg dirancang dah dimasak.

Geng rancang resepi pagi2 nie dgn kak shida la, ina la, liza la. Kadang2 sampai kak safiah (babysitter muiz dan faiz) pun aku tanya. Emmmm nanti aku cerita pasal family kak safiah yg aku anggap macam kakak dan family aku sendiri.

:-)

Pastu dalam tengahari si yan telefon kata ada parcel utk aku. Syoknya....



-: Cetusan rasa, nukilan hati :-

6 comments:

ieYna said...

glamour acuan dari tuan!!!hehehe....

1na said...

aiii... gambaq tuan kan dah ada... tak ingat... yg tukang baca doa kat kenny rogers tu....

Remember?

:P

UcU said...

aik!!! yg parcel tu tunjuk bungkusan je k...?? isinya???

1na said...

Isinya....

Nak tau jugak?

emmmm

Biarlah rahsia...

keh keh keh

ieYna said...

mesti sepentot raya lerrr!!tu. sbb tu malu nak tunjuk....

ngeh!!!..ngeh!!!..ngeh!!!

1na said...

eeee... spentot pos ka?

Oooooo... ko beli spentot dan dipos dari sabah yea...

eeeee tak senonoh. spentot pun pos ko nie...