Monday, September 6, 2010

Insya-Allah lagi 3 hari lagi

Kita akan menyambut Hari Raya Aidil Fitri. How fast times flies kan? Kejap jer hampir sebulan kita berpuasa.

Mai kita lihat check list yer...
  1. Baju raya dah siap beli/buat/tempah tak sempat dah?
  2. Kuih raya dah dapat dah bayar jugak ker ?
  3. Rumah dah kemas takkan nak biar berselerak rumah kan ?
  4. Kereta/MPV dah servis ?
  5. Tayar dah isi angin ?
  6. Baju semua dah kemas baju kecik jgn lupa plak ?
  7. Yg mana ada anak kecik tu, ubat-ubatan dah cukup? 
daannnn

duit raya dah tukar make sure duit raya untuk aku pun ada yer  ?

Alang-alang menyeluk pekasam, biar sampai ke pangkal lengan kan...

Dengan ini saya dengan tulus ikhlas mohon maaf

andai kata ....

terkasar bahasa
terguris perasaan
tercuit di hati
tersentuh di jiwa
terlebih ketawa
terlebih mengusik
terlebih bicara
terlebih gelagat
terlebih perangai
dan macam2 terlebih (yg buruk) la kesimpulannya...

Saya maafkan korang ikhlas dari hati saya (kalau ada la, rasanya macam tak de pun hahahaha), over drama kan aku nie.

Anyway, sambil balik berhari raya tu, ini aku tepekkan ucapan dan pesanan selamat hari raya yg dicreate oleh kak Emila Yusof ye.. bukan aku create sendiri yer, talent kurang maaa hahahaha

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN 


get your free blog banner at emilayusof.com


get your free blog banner at emilayusof.com


get your free blog banner at emilayusof.com

2 comments:

ieYna said...

n3 kali nie..best arrr!!!

kreatif dari yg lain2, suka nak baca. Apa2 pun slmt hari raya dr kami sekeluarga (0-0) ya..

1na said...

Ehhhh...

memang selama nie memang best...

ko jer rabun sikit (nak pinjam
cermin mata muiz?)

petang karang kita salam2 yer =D