Monday, September 6, 2010

Raya lagi

Hahahaha




Tetiba saja aku gatai nak menjahit lepas hubby minta tukarkan sarung bantal muiz dan faiz yg asal. Bantal dan sarung asal, aku beli masa bazaar kt D8. Bantal dah Lama tapi sarung dia berbulu. Itu yg disuruh tukar tu. Hehehehe




Haaa amacam? Cun tak? Kain utk muiz nie dibeli kat craft world masa awal posa.




Depan cam corak retro sikit dan belakang polka dots




Zoo and alphabetical theme utk faiz. Kain aku beli kat kak zura (lovemelots) kat precint 11 (dkt betui dgn rmh ieyna).




Belakang pakai kain polka dots jugak.

Last but not least, model dgn bantal masing2. Bantal nie buat peneman tidur masa dlm kereta nanti. Itu yg kalut nak jahit jgk. Hehehehe




Muiz nak posing dgn lego jugak.




Faiz disuruh senyum, dia pi sengih plak. Ish ish ish.

Anyway, i'm happy with the result. Aku main ikut logik jer dan refer sarung lama utk sizing. Siap buat calculation lagi. Hehehehe

Ok what ?! =P

-: Cetusan rasa, nukilan hati :-

2 comments:

ieYna said...

tumpang tanya ya???

ambil tempahan utk menjahit baju kurung tak. Saya terdesak nie, tak der baju raya lg. Saya sanggup bayar double.

mcm mana ya....cian saya.

1na said...

Blah la..

Baju dah beli RM80 lagi mau tempah..

Dah dah dah

pi duduk senyap2.

Hmmmmph

=D