CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, January 1, 2017

For Record Purposes

1 comments:

Eny Yusof

Cantik pen LAMY tu. Dulu masa ayah saya kerja dia pun pakai pen LAMY. Bila dah pencen entah ke mana.

Masa mula2 masuk keje dulu, selalu sign2 surat kan. So ingat nak pakai la pen mahal sikit. Sekali jumpa KSU, Datuk Jamaliah masa tu, dia sign pakai pen pilot aje. Terus terbantut hajat, Yelah KSU sign juta2 pun pakai pen pilot je kan.

Anyway, baru2 ni terjumpa pen Parker warna purple kat Alamanda. Terliur sangat. Tengah fikir lagi ni nak beli ke tak.