Thursday, May 26, 2005

After a long break ...

Alhamdullillah, kami sekeluarga selamat sampai ke rumah semalam after 1 week break from work, tense and others. my son, alhamdullillah dah improve tapi kena hati2 gak, takut terjatuh lagi.

anyway, back to work. plan nak outstation esok terpaksa tunda ke next week. nothing much.

Selagi nama manusia, memang takkan puas. aku kenal sorang nie melalui online. dia tak kenal aku pun. dia ada problem, niat nak membantu/bagi sokongan. but dia tolak dgn alasan nak privacy. tak pa, aku hormat dan terima keputusan dia. Tup2 dia marah/sound aku online siap panggil mangkuk hayun, moron etc. mula aku naik angin, kalau tak sudi takpa. tolak cara hormat jgn sesuka hati marah org. is not nice. anyway, aku give a small/tiny piece of my mind - tak tahu dia tau atau tidak. anyway, kat sini la aku bercerita.

mungkin salah aku jugak. tapi cuma rasa tak puas hati bila diwar-war secara online (sama kes dgn org tu). entahlah, rambut sama hitam, hati lain-lain. Bagi aku berkawan biar beribu, musuh jgn dicari.

biarlah, aku sekadar meluahkan rasa hati, tapi aku tak pandai pun bab meluah perasaan nie hehehehhe. Tak seperti sesetengah orang memang berbakat dalam bab ini. aku appreciate org macam nie, mampu meluahkan serta mengarang bait-bait perkataan. Berbakat.

anyway, aku masih macam nie la... LIFE MUST GO ON

No comments: