Sunday, July 18, 2010

Jalan-jalan hari ini

So, dipendekkan citer konon nk sambut birthday aku, kami sekeluarga pi la Mid Valley. Kami lebih selesa park di Gardens dan berjalan ke MV.

Anyway, masa otw ke sana, kak ina sepupu aku mms beg coach brooke & minta aku survey harga handbag coach kat butik. Mak aii ko, harga kat butik dlm rm16++ kalau fabrik dan rm23++ kalau leather. Itu pun brooke collection dah x dak.






Yg latest byk coach poppy dan 3-way alexendra collection. Gambar kt atas nie.





Aku dh beli online coach brooke leather wristlet. Jadi la hehehe.

Pastu pi jj belikan diaorg Lego dan train thomas and friend. Singgah sat kt mph, aku beli kononnya birthday present sendiri, iaitu beg buku kt bwh nie.






Nie dalam kotak lagi.






Haaa hampa tgk siap ada buku nak buat apps untuk iPhone, buku husband yg beli yea. Utk baby project dia hehehe.

Antara buku yg dibeli semlm kt mph alamanda. Teng teng teng





Buku mind map utk diajar anak2




How to simplify your life






Hubby punya






Aku punya hehehehehe





Hubby punya project

Penat wei bercerita nie. Dan aku beli la Bobbi Brown punya skin care (inipun dah dua tahun baru beli yea, kumpul duit dulu yea). Macam malu pun ada,
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*







Sekian, terima kasih :-D

P/s : terjumpa A. Samad Said masa lepak kt Le Cucur, kafe dalam MPH. Humble jer orangnya.

~ Sent from my iPhone ~

2 comments:

ieYna said...

hubby bg hadiah aperr!!!mesti special kannn.....

1na said...

tak dak apa2 pun. nanti bila tiba masanya akan dituntut hahahahahha