Wednesday, July 14, 2010

This is life

Assalamulaikum,

Aku baru baca blogposts aku yg lama. Well, x boleh bayang apa yg tlh aku lalui sepanjang tempoh bergelar isteri dan ibu. Betapa byknya episod hidup anak2 yg aku dan husband lalui. Nothing can replace all the memories.



Especially perasaan dan tindakan aku masa dpt call dr kak safiah yg muiz jatuh. Umur muiz masa tu baru 1 tahun 5 bulan. Meh nk citer sikit. Aku baru balik dr toilet dan dr jauh dgr handphone aku berbunyi (phone atas meja). Bila tgk phone, 4 missed call dari kak safiah. Jatuh jantung aku. Bwk pi klinik putrajaya dan di xray, tgk2 mmg patah colar bone kiri muiz. Masa nk xray tu, aku nk masuk temankan muiz tp technician tu x bg. Lepas seminggu baru aku tau yg aku mengandungkan si faiz. Alhamdullillah dipelihara kandungan aku.




Faiz plak masa 1 tahun 4 bulan, dia demam panas sampai fit. 5 hari duduk wad, cucuk tgn dan kaki sampai bengkak sebab nk masukkan antibiotik. Alhamdullillah x dak komplikasi. Dan kisah nie(blog) la aku kenal dgn kak blogger yg turut bg tips jaga baby yg pernah fit dan juga jual cupcake :D yg aku belanja kawan opis makan. Hmmmm

Kisah lanjut korang boleh klik kt sini :

Muiz patah
Faiz Pt. 1 dan Pt. 2



Brotherly love....



Tgk sat aksi adik nie.



Bagusnya ada blog nie, kita boleh tgk balik kisah2 yg berlaku masa tu.

Mengimbau kenangan lama, mengamit memori.

Alhamdullillah.

~ Sent from my iPhone ~

No comments: