Tuesday, July 13, 2010

Water bottle

Ini my water bottle yg dibeli oleh hubby (setelah dipaksa oleh si isteri dek terpengaruh dgn katalog Tupperware yg dicirculate masa reunion hubby 2 minggu lepas). Terima kasih abang ;D (baru nk berterima kasih sekarang). Poyo kan bini dia hahahaha

Anyhow, azam aku nk minum air kosong/suam sebotol ni (1 liter) sebelum lunch dan 1 liter lagi sampai malam. So total satu hari = 2 liter. Kembung perut aku wei. Demi Kesihatan. Nak citer lebih2 x reti aku. Nanti aku cari dan tepek kat sini.

Lupa nk citer yg ada dua color, satu biru, satu hijau. Daannnn
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
aku jugak sempat merembat satu set Tupperware lunch box dan beg watermelon (x pe kan bang, sekali-sekala kan?! Katalog bulan nie pun menarik jugak). Mesti husband tgh melarikan diri.

Muahahahaha

Sent from my iPhone

4 comments:

ieYna said...

memang poyo.....betoi si isteri nie he..he..he

UcU said...

jgn smpi "ngompol" sudahhh

1na said...

ieYna (penat nak kena taip kecik besaq?!):

poyo pun poyo la... asalkan jgn jadi POCOYO sudah

Ucu :
ngompol tu apeee? Jawa yaa? OOOOOO belajar dgn amin yea...

UcU said...

ngompol tuuu kencing malam... tahu sendiri laa xde kaitan dgn org lain...