Wednesday, June 8, 2011

Hari 3 ~ Your idea of the perfect first date

First date? Bila tu? keh keh keh.. Dari dulu lagi suka dgn laut dan bau air laut (tak heran la kan, asal penang :P). tapi first date kat JB tak best sebab bau busuk air laut kat pantai lido... sebab tambak johor tu tak mengalirkan air ... itu yg air laut situ busuk sbb air laut tak tersalir dgn baik (paham tak?)

Anyway, the 'idea' of perfect first date adalah

err..

er...

err...

er...

errr...

eh aku ni dah tua sangat ka ? mesti la duduk di tempat yang cosy, nyaman sambil minum dan makan dan borak dan dapat bunga daisy atau rose dan dapat present (sapa tak suka kan tambah2 kalau dapat emas dinar ker ;P) ...

Yang penting... bersama orang yang disayangi, dikasihi dan masa tu mesti kita eager nak kenal / tahu ttg si dia kan?! Ala masa tu, minum pun sikit, makan pun takat jamah jer... ye ke? hehehehee Diet la katakan

tapi

aku tak macam tu...

Aku stail ganas punya...

- sandal kiut miut? lupakan... pakai jer sandal Puma tapak besar tu...
- seluar slack/ skirt bunga2? bakar jer... aku pakai jeans yang ada bekas terendam dlm klorox lagi... org sekarang siap beli mahai lagi... jeans stonewash ko... aku punya? DIY jer kes tersilap rendam dalam timba ada klorox la .
- blaus bunga2? lupakan... t shirt OP jer (ko ada? jaman tu glamer) tak pun Bum equipment tu
- tpt dating? ala jumpa kat parking motor tengahari buta pun boleh... no hal.. tu sbb aku itam dulu hehehehe

So.. kpd topic asal.

My 'Idea of a perfect date'...

* with the right person
* cosy ambiance
* efforts from both
* sheepishly mode

hehehehehe...

okay?  >.<

2 comments:

UcU said...

pakai x tudung petak2 tuuu?

1na said...

itu zaman muda belia... fesyen tudung petak2 tu belum sampai. i kan ikut trend tanah Arab... sebab itula... i pakai trend macam tu baaaaru berlambak kat pasaran la nie....