Friday, June 10, 2011

Hari 5 ~ What makes you different from everyone else

Different? Beza?

Each one of us memang berbeza...

Aku? Rasanya beza dgn org la... tapi tak la byk sgt... :P

- Suka bunga daisies lebih dari bunga ros (tapi kalau dapat, sambar je la... byk songeh plak)
- Suka beli dan baca buku.... byk 2/3 abis baca... kalau yg best, boleh berjaga ko.. macam baca buku twilight tuuu
- suka sgt bloghop/blogwalk

And Selasa lepas baru la aku tau apa yang membuatkan aku beza sikit dgn org lain.
Meh nak citer...

Selasa lepas, kelam kabut balik kerja ambik faiz, hubby ambik muiz sebab kami nk pi TTDI. Kedai kat TTDI tu tutup pukul 8 pm. Keluar dari rumah pukul 6 pm... punya la jem lepas giant Kelana Jaya... sampai kedai tu pukul 7.30pm.

Nasib baik bukak lagi... so masuk la aku dgn anak2 dgn malunya. Anak2 tak demand apa2 sebab masing2 dah dapat dah... nie kes mak dan ayah jeles tgk anak main, itu yang tergedik tu...

Main apa? ni haaaa




(ish ada prob lg dgn blogger nie)




Main Inline Skate.

Hubby dapat la size dia...

Aku pun dapat jugak....

tapiiiiii...



kena customize sikit sbb
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
rupa2nya betis aku besar sebelah?!

Betis Besar sebelah kiri sebab bekas accident dulu...

So... itu dia...bezanya aku
betis aku besar sebelah...
(>_<)

No comments: